Η σωστή χρήση αρνητικών λέξεων-κλειδιών στις διαφημίσεις αναζήτησης (Search Ads) είναι κρίσιμη για τη βελτίωση της απόδοσης των καμπανιών σας και τη μείωση του περιττού κόστους. Με την υπηρεσία “Προσθήκη Αρνητικών Keywords σε Αναζητήσεις Χαμηλής Απόδοσης”, αναλαμβάνουμε να εντοπίσουμε και να προσθέσουμε αρνητικές λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με αναζητήσεις χαμηλής απόδοσης, εξασφαλίζοντας ότι οι διαφημίσεις σας προβάλλονται μόνο σε σχετικούς και υψηλής ποιότητας όρους αναζήτησης.
Επιλέξτε την υπηρεσία “Προσθήκη Αρνητικών Keywords σε Αναζητήσεις Χαμηλής Απόδοσης” για να βελτιώσετε την αποδοτικότητα των Search Ads σας και να εξασφαλίσετε μεγαλύτερη απόδοση των διαφημιστικών σας επενδύσεων.
Edit your job
Opening message is automatically displayed as your first message in the order detail page.